Η εντυπωσιακή σούπερ ειδική διαδρομη του Σείριου, το βράδυ του Σαββάτου, η οποία συγκέντρωσε περισσότερους από 15.000 θεατές, ήταν το κερασάκι στην τούρτα ενός άκρως πετυχημένου μέχρι στιγμής Ράλι Ακρόπολις, και επιβεβαίωσε την κυριαρχία του Thierry Neuville, με τον Βέλγο να οδηγεί στο όριο το αυτοκίνητο της Hyundai Μοtorsport και να παραμένει πρώτος στη γενική κατάταξη του εθνικού μας αγώνα.
Ο Sordo αντιμετώπισε προβλήματα με κλαταρισμένα ελαστικά, ενώ ο Ogier παρέμεινε σε κοντινή απόσταση, έτοιμος να εκμεταλλευτεί κάθε ευκαιρία. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται ο Tanak, επίσης με Hyundai i20 N, γεγονός που επιβεβαιώνει την κυριαρχία της Hyundai έναντι της Toyota.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 έχει αποδειχθεί ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες της χρονιάς, με συνεχείς ανατροπές και προβλήματα για τα κορυφαία πληρώματα. Ο Thierry Neuville πήρε το προβάδισμα μετά από διάφορες ατυχίες των συναθλητών του, με πιο πρόσφατη αυτή του Dani Sordo.
Ο Ισπανός ξεκίνησε δυναμικά τη δεύτερη ημέρα και κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση μετά από τα προβλήματα του Tanak, ο οποίος αντιμετώπισε δύο κλαταρίσματα στην ειδική διαδρομή Ρεγκίνι, χάνοντας έτσι την κορυφή. Ο Sordo βρέθηκε πρώτος με διαφορά 10,3 δευτερολέπτων από τον Neuville, αλλά σύντομα τα προβλήματα χτύπησαν και αυτόν.
Στην ειδική διαδρομή στους Άγιους Θεοδώρους, ο Sordo χτύπησε σε βράχο, προκαλώντας ζημιά στο πίσω δεξί ελαστικό του i20, με αποτέλεσμα να προκληθεί πρόβλημα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και να μπει σκόνη στην καμπίνα. Παρότι κατάφερε να ολοκληρώσει την ειδική, έχασε 51,3 δευτερόλεπτα, κάτι που τον έριξε από την κορυφή, δίνοντας την πρωτοπορία στον Neuville.
Ο Βέλγος, από την πλευρά του, συνέχισε σταθερά και χωρίς απρόοπτα στο δεύτερο πέρασμα από τους Άγιους Θεοδώρους, κρατώντας μια στρατηγική χωρίς ρίσκα. Ο χρόνος του ήταν πολύ ανταγωνιστικός, μόλις 5,5 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Ogier, αλλά αρκετός για να διατηρήσει το προβάδισμα απέναντι στον Sordo, ο οποίος συνεχίζει με προβλήματα στο κατεστραμμένο του Hyundai.
Στην ειδική διαδρομή 10 του Λουτρακίου, ο Ott Tanak σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ ο Thierry Neuville παρέμεινε επικεφαλής του αγώνα, διατηρώντας το προβάδισμά του έναντι του Dani Sordo, παρά την απουσία... πίσω δεξιού φτερού μετά από ένα κλατάρισμα.
Στην επόμενη ειδική διαδρομή 11, που ήταν το δεύτερο πέρασμα από τους Άγιους Θεοδώρους, ο Ogier κατέγραψε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ το highlight ήταν το τουμπάρισμα του Elfyn Evans με χαμηλή ταχύτητα, κάτι που επέτρεψε στους παρευρισκόμενους θεατές να επαναφέρουν το αυτοκίνητο και ο Ουαλός να συνεχίσει.
Η Hyundai έκλεισε την ημέρα με τους Neuville και Sordo να διατηρούν το προβάδισμα, ενώ ο Ogier καραδοκεί, έχοντας κερδίσει την ειδική των Αγίων Θεοδώρων. Όπως είπαμε τίποτα δεν άλλαξε στη σούπερ ειδική του Σείριου, και πλέον όλα θα κριθούν την Κυριακή στο φινάλε.